pozostając w brązowych klimatach, chciałam Wam dziś pokazać sTworka, który powstał na tegorocznej edycji warsztatów z Olgą podczas mixed media party :)

blejtram, który jest bardzo złocisty i bardzo połyskujący, 
co nie do końca udało mi się uchwycić na zdjęciach - przez to, że się tak cudnie mieni pod każdym kątem wygląda inaczej! 
jak chcecie go dobrze pooglądać to chyba tylko na żywo :P

jak się można domyśleć po kolorach - wisieć będzie u Rodzicielki mej,
także jak tylko będziecie chcieli na kawę na pewno Was zaprosi ;)




 


nie wszystkie etapy pracy pamiętam :P jednak to było wiele godzin i środek nocy :P
ale na pewno w kółko bledziłam i pociemniałam wszystko ;)
i nigdy nie wiadomo czy to już koniec, bo zawsze jeszcze można coś pobledzić...
lub pociemnić ;)

dużo niedociągnięć widzę i dużo jeszcze przede mną (a to przecież lubię najbardziej!),
ale na pewno znów dużo się nauczyłam w cudownej atmosferze! 
za co dziękuję Aidzie i całej ekipie 13arts :)

Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran